02.Лип.2024

Літній період особливо сприятливий для зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного розвитку, початку загартування дитячого організму, як у в повсякденному житті, так і спеціально організованого. Літню роботу з дітьми в дошкільному закладі прийнято називати оздоровчою. Цим визначається її основна мета і завдання. Важливо всесторонньо використати сприятливі для зміцнення здоров’я дітей умови літнього часу і добитися, щоб … Продовжити читання “Матеріал для педагогів та батьків щодо оздоровлення дітей влітку”

Детальніше
02.Лип.2024

Безпека поведінки на воді. Головна умова безпеки – купатися в супроводі когось із дорослих. Необхідно пояснити дитині, чому не слід купатися в незнайомому місці, особливо там, де немає інших відпочиваючих, дно водойми може таїти чимало небезпек: затоплений корч, гострі осколки, холодні ключі і глибокі ями. Перш ніж заходити в воду, потрібно поспостерігати, як вона виглядає. Якщо … Продовжити читання “Безпека дитини в літній період”

Детальніше
02.Лип.2024

Дітям важко давати раду емоціям та накопиченій агресії – вони тільки вчаться розуміти та опановувати свої переживання. Та дорослі можуть і мають допомогти малечі – навчити виходити з цього стану у не деструктивний спосіб, безпечний як для самої дитини, так і для світу навколо. Для цього можна використовувати ігри та вправи, спрямовані на вгамування агресії.  … Продовжити читання “10 рятівних ігрових вправ, які допоможуть дітям вивільнити накопичену агресію”

Детальніше
03.Чер.2024

Загартовування має бути систематичним та поступовим (поступово знижувати температуру повітря і води, збільшуючи одночасно тривалість процедур). Найефектив­нішим результат буде, коли вони застосовуються у комплексі. Види та особливості організації загартовуючих заходів: 1.Повітряні ванни: – на прогулянці, не нижче +18°С, не перегріватися в спеку, головні убори, натуральний одяг, тривалість до 30 хв.; – в приміщенні до 10 … Продовжити читання “Система заходів щодо загартовування та зміцнення здоров’я дітей на літній період”

Детальніше
03.Чер.2024
Детальніше
13.Тра.2024
Детальніше
13.Тра.2024
Детальніше
13.Тра.2024
Детальніше
26.Кві.2024

На виконання наказу по департаменту освіти від 09.04.2024р. №114 «Про проведення Тижня охорони праці», наказу по навчальному закладі від 10.04.2024 р. №37 «Про проведення Тижня охорони праці в ЗДО №34», у закладі дошкільної освіти з 22 по 26 квітня 2024 року під девізом «Вплив зміни клімату на безпеку та гігієну праці» проведено Тиждень охорони праці. … Продовжити читання “Звіт про проведення Тижня охорони праці з 22 по 26 квітня 2024 р.”

Детальніше
18.Кві.2024

Війна призвела до мобілізації великої кількості військовослужбовців. Необхідність виконання службового та громадянського обов’язків неминуче розлучає військових чинної служби, резервістів, військовослужбовців Національної гвардії, територіальної оборони із сім’ями на тривалі, часто невизначені періоди часу. Сім’я, яка до війни звикла до активної присутності батька, стикається з рядом проблем та стресом: члени сім’ї можуть відчувати свою ізольованість, позбавлення підтримки … Продовжити читання “Підтримка дітей і родин учасників, поранених, загиблих в ході російсько – української війни”

Детальніше
28.Лют.2024

Вступ до школи — така подія в житті дитини, коли визначальні мотиви її поведінки — мотив бажання («хочу») та мотив обов’язку («потрібно») — починають суперечити одне одному. Згодом дитина адаптується до нових умов і її життя повертається до нормального ритму. Та це відбувається не одразу: минає певний час, перш ніж першокласник починає почуватися спокійно та впевнено. Утім, деякі діти … Продовжити читання “Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги”

Детальніше
28.Лют.2024
Детальніше
28.Лют.2024

Групова консультація для вихователів Праця дітей дошкільного віку є найважливішим засобом виховання. Весь процес виховання дітей в дитячому саду може і повинен бути організований так, щоб вони навчилися розуміти користь і необхідність праці для себе й для колективу. Ставитися до роботи з любов’ю, бачити в ній радість – необхідна умова для прояву творчості особистості, її … Продовжити читання “Як поліпшити ставлення дітей до праці у дитячому садку і вдома”

Детальніше
21.Лют.2024

Скарлатина – це інфекційне захворювання, яке викликає ß-гемолітичний стрептокок групи А. Для хвороби характерні дрібні точечні висипання, підвищення температури і озноб, загальна інтоксикація. Ознаки скарлатини яскраво виражені на самому початку захворювання, що дозволяє своєчасно розпочати лікування. Однак бувають випадки, коли захворювання протікає практично без симптомів і при відсутності спрямованого лікування призводить до серйозних ускладнень. Причини … Продовжити читання “Скарлатині-ні!”

Детальніше
19.Лют.2024
Детальніше
19.Лют.2024
Детальніше
19.Лют.2024

«Вплив сім’ї на розвиток  та виховання дитини з особливостями психофізичного розвитку» Вправа «Що робить мою дитину щасливою?» (що приносить задоволення, чому радіє і т. д.) Батьки малюють сонечко, пишуть в середині ім’я дитини, а на промінчиках чому їх дитина радіє. Рефлексія:  – Ваші відчуття коли ваша дитина радіє? – Як часто ваша дитина радіє? Саме … Продовжити читання “Консультація для батьків дітей з ООП”

Детальніше
19.Лют.2024

По очах своєї дитини батьки завжди дізнаються, що відбувається в його житті: неприємності або радість, здоровий запал або хвороба. Буває і так, що очі раптом почервоніють, запалиться і сверблять. Може, це проста втома очей від перегляду телевізора або комп’ютерних ігор, а може, у дитини почався кон’юнктивіт. Визначити це дуже просто: якщо втомлені очі зазвичай приходять … Продовжити читання “Як запобігти кон’юнктивіту в дитини:поради батькам”

Детальніше
05.Лют.2024
Детальніше
19.Січ.2024
Детальніше