03.Кві.2025

У професійному середовищі постійно точаться дискусії щодо готовності дитини до школи. Водночас скасування вступних тестів при прийманні дітей до освітніх закладів розгублює батьків. На що орієнтуватися під час ухвалення рішення про готовність дитини? Топ-5 складників готовності до школи Особливо це актуально для діток, які на початок навчального року мають вік майже 6 років. Деякі батьки … Продовжити читання “Як перевірити готовність дитини до школи: практичні поради”

Детальніше
03.Кві.2025

Численні наукові джерела і спеціальні експериментальні дослідження свідчать про негативний вплив на психічне здоров’я дитини стресогенних чинників, які постійно діють на дитячу психіку і є головною причиною досить високого відсотка невротичних у поведінці дошкільників. Невротичні прояви у поведінці з’являються у дітей, які страждають від дефіциту спілкування з дорослими або від їх ворожого ставлення, а також … Продовжити читання “Роль сім’ї у збереженні психологічного здоров’я дітей”

Детальніше
04.Бер.2025

Консультація для вихователів та інструкторів з фізкультури. Рухливі ігри є одним із важливих засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку. Гра як і будь-яка діяльність проводиться з певною метою, ціллю. Сюжет гри – це задум (тема) та порядок рухових дій, що розкривають цей задум чи тему. Рухлива гра захоплює дитину, сприяє задоволенню її біологічної природної потреби … Продовжити читання “Як методично правильно організовувати рухливу гру у різних вікових групах”

Детальніше
24.Лют.2025

Повномасштабне вторгнення країни-агресора стало викликом для кожної української родини. У цей складний час найважче війну переживають батьки, становище яких ускладнює те, що їхні діти мають психофізичні труднощі.  Кризові ситуації діти сприймають не так, як дорослі, бо потребують залежності або прив’язаності незалежно від віку та місця їхнього перебування. Діти набагато більш уразливі до негативних наслідків через … Продовжити читання “Практичні поради для батьків дітей з ООП під час війни”

Детальніше
24.Лют.2025

Калейдоскоп ігрових вправ для дітей старшого дошкільного віку.  Мета:  зміцнювати ментальне здоров’я дітей; створити позитивну емоційну атмосферу; закріплювати отримані знання про основні емоції: вміння впізнавати, показувати емоції, словесно позначати і адекватно реагувати на них; розвивати вміння розуміти свої почуття і почуття інших; розвивати увагу, уяву і мімічно — пантомімічні реакції, продовжувати розвивати емпатію,  виразність мови; … Продовжити читання “Ментальне здоров’я дошкільників”

Детальніше
27.Лис.2024

У дошкільному віці важливо розвивати цікавість до фізичної культури та спорту, адже це одна з передумов міцного здоров’я. Однак це не означає, що потрібно нав’язувати дітям правила на кшталт «треба любити заняття з фізвиховання», «слід активно рухатися» тощо. Натомість необхідно створити такі умови та ситуації, за яких мотиви до рухової активності розвиватимуться природно з урахуванням … Продовжити читання “Як мотивувати дошкільників до занять фізичною культурою”

Детальніше
27.Лис.2024

   

Детальніше
27.Лис.2024
Детальніше
27.Лис.2024

40 ігор у темряві. Для відновлення відчуття безпеки, близькості та запобігання травматизації (За матеріалами Світлани Ройз) Страх темряви – це, з одного боку, віковий страх у дітей. З іншого – один із наслідків хронічного стресу та травматизації.  Для того, щоб підтримати дитину, щоб не допустити загострення її стану – ми можемо запропонувати ігри. Гра – … Продовжити читання “40 ігор у темряві”

Детальніше
27.Лис.2024
Детальніше
27.Лис.2024
Детальніше
27.Лис.2024
Детальніше
14.Жов.2024
Детальніше
14.Жов.2024

Дітям важко давати раду емоціям та накопиченій агресії – вони тільки вчаться розуміти та опановувати свої переживання. Та дорослі можуть і мають допомогти малечі – навчити виходити з цього стану у не деструктивний спосіб, безпечний як для самої дитини, так і для світу навколо. Для цього можна використовувати ігри та вправи, спрямовані на вгамування агресії.  … Продовжити читання “10 рятівних ігрових вправ, які допоможуть дітям вивільнити накопичену агресію”

Детальніше
02.Лип.2024

Літній період особливо сприятливий для зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного розвитку, початку загартування дитячого організму, як у в повсякденному житті, так і спеціально організованого. Літню роботу з дітьми в дошкільному закладі прийнято називати оздоровчою. Цим визначається її основна мета і завдання. Важливо всесторонньо використати сприятливі для зміцнення здоров’я дітей умови літнього часу і добитися, щоб … Продовжити читання “Матеріал для педагогів та батьків щодо оздоровлення дітей влітку”

Детальніше
02.Лип.2024

Безпека поведінки на воді. Головна умова безпеки – купатися в супроводі когось із дорослих. Необхідно пояснити дитині, чому не слід купатися в незнайомому місці, особливо там, де немає інших відпочиваючих, дно водойми може таїти чимало небезпек: затоплений корч, гострі осколки, холодні ключі і глибокі ями. Перш ніж заходити в воду, потрібно поспостерігати, як вона виглядає. Якщо … Продовжити читання “Безпека дитини в літній період”

Детальніше
03.Чер.2024

Загартовування має бути систематичним та поступовим (поступово знижувати температуру повітря і води, збільшуючи одночасно тривалість процедур). Найефектив­нішим результат буде, коли вони застосовуються у комплексі. Види та особливості організації загартовуючих заходів: 1.Повітряні ванни: – на прогулянці, не нижче +18°С, не перегріватися в спеку, головні убори, натуральний одяг, тривалість до 30 хв.; – в приміщенні до 10 … Продовжити читання “Система заходів щодо загартовування та зміцнення здоров’я дітей на літній період”

Детальніше
03.Чер.2024
Детальніше
13.Тра.2024
Детальніше
13.Тра.2024
Детальніше