У мирний час не всі й не завжди усвідомлюють значення патріотичного виховання. Тож утриматися від перекосів, забезпечити єдність патріотичного із соціально-громадянським і морально-правовим вихованням буває складно. Та наразі життя утверджує в тому, що силу духу, патріотичний настрій, любов до своєї країни, віру в правду й перемогу в потрібний час із кишені не виймеш. Усе це — результат цілеспрямованого виховання. Які освітні завдання реалізовувати Патріотичне виховання має починатися … Продовжити читання “Моя країна — Україна, або Виховуємо патріотів змалечку”
Консультація для вихователів Улітку відкриваються нові можливості для ознайомлення дітей з природою: в природі відбувається багато змін. Збільшується час перебування дітей на ділянці (до 3,5-4 годин), тому необхідно заздалегідь продумувати діяльність дорослих і дітей на прогулянці. Щоб організувати цікаві спостереження дітей, вихователям слід добре знати послідовність настання тих чи інших явищ, природу рідного краю, екологію … Продовжити читання “Літні спостереження на прогулянці”
Якщо Вам вдасться вибратися на природу (ліс, парк), обов’язково ознайомтеся з правилами безпеки влітку. У таких місцях зазвичай багато кліщів, укуси яких небезпечні важкими захворюваннями (енцефаліт, хвороба Лайма). Тому дитину краще одягнути в штани і закрите взуття. Причому брюки слід заправити в шкарпетки. Не завадить і обробка поверхні одягу засобами від комах. Поясніть дитині, що … Продовжити читання “Безпека влітку”
Зміцнення здоров’я, удосконалення роботи всіх фізіологічних систем дитячого організму, набуття рухового досвіду забезпечується цілим комплексом за гартувальних процедур та різноманітними формами роботи з фізичного виховання. Ми повинні прагнути, щоб діти отримували задоволення від самої рухової діяльності, діставали насолоду від виконання фізичних вправ і досягнутих результатів у власному фізичному вдосконаленні. За твердженням О Сударєва, гігієнічною нормою … Продовжити читання “Шляхи оптимізації рухової діяльності дошкільнят”
Консультація для батьків Б Е З П Е К А В А Ш О Ї Д И Т И Н И Формування у кожного вихованця активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки, озброєння його знаннями та навичками безпечної поведінки вдома, на вулиці, у дитячому садку тощо, збереження та зміцнення здоров»я, формування здорового способу життя дошкільнят – одне з … Продовжити читання “Безпека дитини в довкіллі”
Вода становить близько 80 % маси тіла дитини. З дорослішанням частка води в її організмі зменшується до 68-72 %. Вода є транспортувальником резон в організмі, середовищем для здійснення біохімічних реакцій, адже вона є добрим розчинником. Разом з водою до організму потрапляють різноманітні макро- та мікроелементи. Вода, яку ми даємо пити дітям у дошкільному закладі, має … Продовжити читання “Питний режим в дитячому садочку”
Гра як засіб соціалізації дошкільника. Дошкільне дитинство – короткий, але важливий, унікальний період життя людини. В ці роки дитина отримує початкові знання про навколишнє життя, у неї починає формуватися певне відношення до людей, до праці, виробляються навички і звички правильної поведінки, складається характер. Дитина володіє своїми специфічними людськими правами, проголошеними в Декларації про права дитини, … Продовжити читання “Консультація для вихователів”
“Розвиток дрібної моторики рук у дітей дошкільного віку” Батьків завжди хвилює питання, як забезпечити повноцінний розвиток дитини і як правильно підготувати його до школи. Вченими доведено, що розвиток руки та розвиток мови і мислення дитини тісно зв’язані між собою. Розвиток дрібної моторики це один з найважливіших показників інтелектуальної готовності малюка до шкільного навчання. Зазвичай, якщо … Продовжити читання “Поради батькам майбутніх першокласників”
Дошкільний вік — це період, коли дитина інтенсивно розвивається і зростає. Він охоплює дві вікові кризи — трьох років та шести — семи років. Окрім біологічних кризових етапів, на дошкільний вік припадають переломні моменти соціалізації, такі як вступ до дитячого садка та перехід у школу. Кожна з цих подій потребує адаптації, яка не завжди проходить безболісно. А ще … Продовжити читання “Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів”
Культурно-гігієнічні навики – це важлива складова частина культури поведінки. Охайність, утримання чистими обличчя, рук, тіла зумовлені не тільки вимогами гігієни, але й нормами людських взаємин. Педагоги і батьки повинні постійно пам’ятати, що прищеплені в дитинстві навички, зокрема культурно-гігієнічні, дають людині величезну користь упродовж усього її подальшого життя. Виховання у дітей навичок особистої гігієни відіграє найважливішу роль … Продовжити читання “Консультація «Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку»”
1. Говоріть із дітьми про Батьківщину. Дехто з батьків вважає, що про Батьківщину говорити з дошкільниками зайве або ще зарано. Однак цінність сімейних бесід і розмов саме в тому, що відбуваються вони найчастіше у безпосередній і довірливій атмосфері. І тоді розумне і влучне слово батька або матері, дідуся чи бабусі про Батьківщину глибоко входить у свідомість … Продовжити читання “Поради батькам з національно- патріотичного виховання дітей дошкільного віку”
Важливо пам’ятати – багато дітей мінімум до 6 років не вміють контролювати гучність мови. Центри мови і центри когнітивного контролю в цей період лише продовжують дозрівати. А зараз – реакції дітей можуть взагалі бути зовсім різними. На цей час використайте скарбничку “тихих ігор”. Ігри, що допоможуть вимкнути гучність: Пульт керування. На подушечках пальців малюємо фломастером … Продовжити читання “Поради батькам під час воєнного стану. Що робити, коли діти шумлять, а це не дуже доречно?”