Практика ранкових зустрічей у Новій українській школі є однією з успішних практик, що допомагає вчителю у створенні спільноти в класі: створення позитивних взаємин між дітьми і дорослими у класі; формування навичок спілкування (вміння розмовляти і слухати); сприяння створенню у класі позитивного настрою, позитивної поведінки та позитивного ставлення один до одного; сприяння формуванню цілісного колективу. Практику … Продовжити читання “Планування ранкових зустрічей у ЗДО. Працюємо по-новому. Методичні рекомендації для вихователів та батьків.”
Модернізація системи освіти, як це визначено в нормативних документах розвитку освіти України, спрямовується на забезпечення розвитку і соціалізації дітей і молоді, виховання особистості, здатної орієнтуватися в реаліях і перспективах оточуючого середовища, підготовленої до життя і праці в суспільстві. Проблема логіко-математичного розвитку дітей на сучасному етапі дошкільного дитинства набуває все більшого значення. Це пояснюється позитивним впливом … Продовжити читання “Організація педагогами логіко-математичного розвитку дітей в сучасних умовах ЗДО”
Нова українська школа (НУШ) презентувала вимоги до взаємин «учні — батьки — вчителі — школа». Пріоритетами в них є педагогіка партнерства, нові підходи до навчання учнів, формування в них ключових компетенційтностей тощо. Педагоги-дошкільники також мають переосмилити свої підходи до підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. Насамперед продумати роботу з батьками. Погляди … Продовжити читання “Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти”
Збереження та зміцнення здоров’я, формування навичок здорового способу життя дітей дошкільного віку, активної життєвої позиції щодо збереження власного життя та власної безпеки – актуальні і найважливіші завдання роботи сучасного дошкільного навчального закладу. Ефективність роботи закладу залежить від налагодження цілісної системи об’єднаних у комплекс взаємопов’язаних заходів з безпеки життєдіяльності педагогів та дітей. … Продовжити читання “Ділова гра «Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки у дошкільників»”
Під час засідання школи молодого вихователя її керівник, Пінчук І. В., провела семінар-практикум на тему “Комунікативна компетентність дошкільника як один із головних критеріїв педагогічної діяльності”, де було розкрито зміст та форми роботи за освітнім напрямом “Мовлення дитини”. Пінчук І. В. провела з вихователями майстер-клас за темою заняття “У хлібному магазині”. Педагоги побували в ролі дітей … Продовжити читання “Школа молодого вихователя”
У вас немає суперсили, яка під час прогулянок повністю захистила б дітей від травм. Однак ви можете їм запобігти, якщо разом з колегами організуєте безпечний простір на території дитячого садка. Серед потенційно небезпечних місць на території дитячого садка — ігрове обладнання, паркани й навіси, а також усі споруди й рослини, які там є. Якщо не доглядати за територією як слід, травм … Продовжити читання “П’ять травм на ігровому майданчику, яким ви можете запобігти”
До вибухонебезпечних предметів відносяться: • вибухові речовини – хімічні з’єднання або суміші, здатні під впливом певних зовнішніх дій (нагрівання, удар, тертя, вибух іншого вибухового пристрою) до швидкого хімічного перетворення, що саморозповсюджується з виділенням великої кількості енергії й утворенням газів; • боєприпаси – вироби військової техніки одноразового вживання, призначені для поразки живої сили супротивника. До боєприпасів відносяться: … Продовжити читання “ОБЕРЕЖНО: ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНІ ПРЕДМЕТИ!”
31.03.2021 у ЗДО № 34 відбулося засідання ІІІ педагогічної ради, темою якої став “Вплив художньо-мовленнєвої діяльності на всебічний розвиток дошкільника”. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради розповіла директор, Г. І. Шпита. Вихователь-методист, В.М. Снігир, доповіла про основні завдання розвитку особистості дошкільника засобами художньої літератури в світлі Базового компонента дошкільної освіти, надала довідку про результати тематичного … Продовжити читання “Педагогічна рада “Вплив художньо-мовленнєвої діяльності на всебічний розвиток дошкільника””
Консультація-інструктаж для вихователів ЗДО Практика показує, що одним із найскладніших розділів програми у ЗДО є мовленнєвий розвиток дошкільнят. Успішний мовленнєвий розвиток дитини раннього віку можливий лише завдяки чіткій системі роботи з вирішення мовленнєвих завдань з розвитку її активного мовлення, формування граматичної будови і звукової культури мовлення, збагачення словника, а для цього слугують: комплексні та тематичні … Продовжити читання “Сучасні вимоги до підготовки та проведення занять з мовленнєвого спілкування з дітьми раннього віку”
Методична скарбничка для вихователів ЗДО Ключовими навичками майбутнього першокласника НУШ мають бути критичність, гнучкість та креативність мислення, вміння розв’язувати проблеми та висловлювати пояснювальні судження. З цією метою варто використовувати на заняттях у ЗДО відкриті запитання, які передбачають не лише одну правильну\стереотипну відповідь, а сприяють розмірковуванню та неординарному розв’язанню проблеми. Типи відкритих запитань, які варто використовувати … Продовжити читання “Працюємо по-новому: використання відкритих запитань на занятті з дошкільниками”
Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників ЗДО при присвоєнні їм кваліфікаційних категорій. Пам’ятка для педагогічних працівників ЗДО