Збереження та зміцнення здоров’я, формування навичок здорового способу життя дітей дошкільного віку, активної життєвої позиції щодо збереження власного життя та власної безпеки – актуальні і найважливіші завдання роботи сучасного дошкільного навчального закладу. Ефективність роботи закладу залежить від налагодження цілісної системи об’єднаних у комплекс взаємопов’язаних заходів з безпеки життєдіяльності педагогів та дітей.
Тому в нашому закладі було проведено ділову гру «Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки у дошкільників»
Метою ділової гри є підвищення рівня поінформованості учасників щодо формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників, обізнаності вихователів щодо використання різноманітних методів і прийомів роботи з дітьми з метою формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників; пошук засобів розв’язання проблеми та застосування інтерактивних форм роботи; сприяння обміну досвіду між педагогами.
З учасниками ділової гри були проведені: «Інтелектуальна розминка», під час якої педагоги відповідали на запитання про охорону життя і здоров’я дітей, норм поведінки у надзвичайних ситуаціях; вправа «Види роботи з ОБЖД», під час якої вихователі складали схему видів діяльності з дошкільниками щодо формування компетентності з безпеки життєдіяльності у всіх сферах; «Мозковий штурм «Правила для педагогів»», де вихователі формулювали правила, яких потрібно дотримуватися, ознайомлюючи дітей з небезпекою, що криється у звичайних предметах довкілля; «Вправа «Перевір себе» (Робота з перфокартами), під час якої виявляли знання педагогів з розділу «Охорона життєдіяльності дітей». І як підсумок, пропонувалось кожному учаснику поділитись своїми враженнями, починаючи виступ із фрази «Під час ділової гри для мене важливим було…» .