Дидактичні ігри для старших груп (авт. вихователь І.П.Волковська)

07.Гру.2020
Дидактичні ігри для старших груп (авт. вихователь І.П.Волковська)

Д/гра “Види спорту”

Мета: 

  • формувати у дітей дошкільного віку елементарні знання та уявлення про збереження та зміцнення власного здоров’я;
  • розширювати кругозір,  збагачувати словниковий запас дошкільників, закріплювати зимові та літні спорту, вміти підбирати інвентар до потрібного виду спорту  і називати це вид спорту;
  • розвивати фізичні особистісні та інтелектуальні якості кожної дитини, розвивати дрібну моторику, образне і логічне мислення, зорову пам’ять і спостережливість;
  • виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, патріотизм, самостійність.

Матеріал: картонний круг із зображеннями видів спорту, прищіпки із зображенням спортивного інвентарю.

Опис гри

Дидактична гра розрахована для дітей старшого дошкільного віку. Грати можна індивідуально або групою дітей. Дошкільники отримують картонний круг із зображеннями видів спорту. До прищіпок прикріплені картинки із зображеннями спортивного інвентарю.

Вихователь пропонує підібрати до певного виду спорту відповідний інвентар.

При цьому закріплюються знання дитини про зимові, літні види спорту і необхідний інвентар, розвивається дрібна моторика пальців рук, фантазія, зорова пам’ять, спостережливість.

     

Д/гра “Добре-погано”

Мета: 

  • вправляти в умінні розпізнавати добрі та погані вчинки, описувати та давати їм оцінку; формувати вміння відстоювати свою точку зору, активну життєву позицію;
  • розвивати мовлення, зорову пам’ять, увагу, логічне мислення, спостережливість, вміння співчувати та співпереживати;
  • виховувати в учнів почуття добра, чуйності, милосердя, поваги до своїх батьків та старших людей, високі моральні якості, людяність та здатність боротися проти зла.

Матеріал: сюжетні картинки, на яких зображені вчинки дітей, смайлики.

Опис гри

Дидактична гра може бути використана для групи дітей та індивідуально. Вихователь  пропонує дітям розглянути ілюстрації із зображеннями вчинків дітей та висловити свою думку – добрий вчинок дитини чи поганий. До кожної ілюстрації дошкільники добирають відповідний смайлик (з посмішкою або ні) та пояснюють суть поведінки дітей. Якщо вчинок поганий – потрібно сказати, як саме потрібно вчинити в конкретній ситуації.

  …………………………………..