Під час засідання школи молодого вихователя її керівник, Пінчук І. В., провела семінар-практикум на тему “Комунікативна компетентність дошкільника як один із головних критеріїв педагогічної діяльності”, де було розкрито зміст та форми роботи за освітнім напрямом “Мовлення дитини”. Пінчук І. В. провела з вихователями майстер-клас за темою заняття “У хлібному магазині”. Педагоги побували в ролі дітей та вчилися підтримувати діалог на запропоновану тему. Пінчук І. В. акцентувала увагу вихователів-початківців на цілісному підході до формування мовленнєвої компетенції (в єдності її складових) як одного з ключових критеріїв і водночас вагомої умови становлення і розвитку мовленнєвої особистості дошкільника.
Практичний психолог Плис А. Ю. ознайомила присутніх з психофізіологічними механізмами запуску мовлення.